Unde pot afla informaţii despre starea comenzii mele?
Problemă
Unde pot afla informaţii despre starea comenzii mele?
Soluție
ASPIRATOARE, CUPTOARE CU MICROUNDE, ELECTROCASNICE MICI DE BUCĂTĂRIE, ACCESORII ȘI CONSUMABILE
Dacă ai primit e-mailul de confirmare și expediere comandă, poţi folosi numărul de urmărire comandă pentru a verifica starea livrării coletului.
ELECTROCASNICE MARI
În urma confirmării comenzii, vei fi contactat(ă) de către partenerul nostru logistic pentru a stabili data și intervalul orar de livrare la adresa furnizată în cadrul comenzii. De asemenea, vei primi și o notificare în avans a livrării, pentru ca tu să poţi urmări liniștit(ă) livrarea.
Alternativ, poţi contacta Serviciul Clienţi la 021 9913* sau shop@electrolux.ro, disponibil luni-vineri, între orele 08:00 - 20:00, cu excepţia sărbătorilor legale. Te rugăm să ai la îndemână numărul comenzii.
*număr cu tarif normal în reţelele naţionale
A fost util acest articol?
Articole similare
- Am descoperit că mi-am comandat produsul în culoarea greșită, cum îl pot schimba?
- Cum plasez o comandă?
- Nu am primit e-mailul de confirmare a comenzii, ce pot face?
- Pot să modific o comandă deja plasată?
- Produsul livrat este incomplet, lipsesc unele accesorii. Ce trebuie să fac?
- Vreau să returnez produsul, dar nu-mi găsesc factura, ce pot face?
- Cum pot să aflu dacă comanda mea a fost introdusă corect?
- Pot să anulez o comandă deja plasată?
- Articolul comandat a sosit deteriorat. Ce pot să fac?
- M-am răzgândit în legătură cu un produs pe care l-am primit. Pot să-l returnez? Cum îmi pot exercita dreptul de retragere?