Cum pot să aflu dacă comanda mea a fost introdusă corect?
Problemă
Cum pot să aflu dacă comanda mea a fost introdusă corect?
Soluție
După finalizarea comenzii pe site-ul Electrolux, vei primi un e-mail de înregistrare comandă cu toate detaliile acesteia: adresa de livrare, adresa de facturare (dacă este diferită de cea de livrare), număr telefon, metodă de plată, date fiscale (dacă ai achiziţionat pe persoană juridică), număr și dată comandă, listă produse achiziţionate și servicii solicitate. Acest e-mail de înregistrare comandă reprezintă primirea comenzii tale și nu reprezintă confirmarea comenzii.
Dacă nu primești acest e-mail de înregistrare comandă în decurs de o zi de la plasarea comenzii, te rugăm să contactezi Serviciul Clienţi la 021 9913* sau shop@electrolux.ro, disponibil luni-vineri, între orele 08:00 - 20:00, cu excepţia sărbătorilor legale.
*număr cu tarif normal în reţelele naţionale
A fost util acest articol?
Articole similare
- Am descoperit că mi-am comandat produsul în culoarea greșită, cum îl pot schimba?
- Cum plasez o comandă?
- Nu am primit e-mailul de confirmare a comenzii, ce pot face?
- Pot să modific o comandă deja plasată?
- Produsul livrat este incomplet, lipsesc unele accesorii. Ce trebuie să fac?
- Vreau să returnez produsul, dar nu-mi găsesc factura, ce pot face?
- Pot să anulez o comandă deja plasată?
- Articolul comandat a sosit deteriorat. Ce pot să fac?
- M-am răzgândit în legătură cu un produs pe care l-am primit. Pot să-l returnez? Cum îmi pot exercita dreptul de retragere?
- Am primit produsul greșit. Ce trebuie să fac?