Am descoperit că mi-am comandat produsul în culoarea greșită, cum îl pot schimba?
Problemă
Am descoperit că am comandat culoarea greșită pentru aparatul meu, cum pot schimba aparatul?
Soluție
Te rugăm să verifici cu atenţie atât ambalajul produsului comandat, cât și produsul neambalat la livrare pentru a fii sigur(ă) că ai primit produsul corect. Te rugăm să verifici și accesoriile conform manualului de utilizare.
Nu este posibilă schimbarea produsului primit în culoare greșită cu un produs în culoare dorită. Însă, în calitate de consumator, ai dreptul de a returna produsul achiziţionat în termen de 14 zile de la livrarea acestuia, indiferent de motiv. Astfel, ai la dispoziţie 14 zile pentru a te răzgândi, iar returnarea produsului achiziţionat de la Electrolux nu presupune costuri suplimentare. În acest caz, te rugăm să contactezi Serviciul Clienţi la 021 9913 (număr cu tarif normal în reţelele naţionale) sau să trimiţi un e-mail la shop@electrolux.ro.
Pentru mai multe informaţii referitoare la dreptul tău de retragere, inclusiv limitările aplicabile și despre procedura de returnare a unui produs în .
A fost util acest articol?
Articole similare
- Cum plasez o comandă?
- Nu am primit e-mailul de confirmare a comenzii, ce pot face?
- Pot să modific o comandă deja plasată?
- Produsul livrat este incomplet, lipsesc unele accesorii. Ce trebuie să fac?
- Vreau să returnez produsul, dar nu-mi găsesc factura, ce pot face?
- Cum pot să aflu dacă comanda mea a fost introdusă corect?
- Pot să anulez o comandă deja plasată?
- Articolul comandat a sosit deteriorat. Ce pot să fac?
- M-am răzgândit în legătură cu un produs pe care l-am primit. Pot să-l returnez? Cum îmi pot exercita dreptul de retragere?
- Am primit produsul greșit. Ce trebuie să fac?