M-am răzgândit în legătură cu un produs pe care l-am primit. Pot să-l returnez? Cum îmi pot exercita dreptul de retragere?
Problemă
M-am răzgândit în legătură cu un produs pe care l-am primit. Pot să-l returnez? Cum îmi pot exercita dreptul de retragere?
Soluție
În calitate de consumator, ai dreptul de a returna produsul achiziţionat în termen de 14 zile de la livrarea acestuia, indiferent de motiv. Astfel, ai la dispoziţie 14 zile pentru a te răzgândi, iar returnarea produsului achiziţionat de la Electrolux nu presupune costuri suplimentare.
Te rugăm să contactezi Serviciul Clienţi la 021 9913 (tarif normal în reţelele naţionale), disponibil luni-vineri, între orele 08:00 - 20:00, cu excepţia sărbătorilor legale, și să soliciţi returul produsului comandat. Alternativ, poţi trimit la adresa de e-mail shop@electrolux.ro formularul de retur completat. Formularul de retur este .
Pentru mai multe informaţii referitoare la dreptul tău de retragere, inclusiv limitările aplicabile și despre procedura de returnare a unui produs în .
A fost util acest articol?
Articole similare
- Am descoperit că mi-am comandat produsul în culoarea greșită, cum îl pot schimba?
- Cum plasez o comandă?
- Nu am primit e-mailul de confirmare a comenzii, ce pot face?
- Pot să modific o comandă deja plasată?
- Produsul livrat este incomplet, lipsesc unele accesorii. Ce trebuie să fac?
- Vreau să returnez produsul, dar nu-mi găsesc factura, ce pot face?
- Cum pot să aflu dacă comanda mea a fost introdusă corect?
- Pot să anulez o comandă deja plasată?
- Articolul comandat a sosit deteriorat. Ce pot să fac?
- Am primit produsul greșit. Ce trebuie să fac?