Pot să anulez o comandă deja plasată?
Problemă
Pot să anulez o comandă deja plasată?
Soluție
Da, poţi anula o comandă înainte ca aceasta să fie predată pentru livrare.
Te rugăm să contactezi Serviciul Clienţi la 021 9913* sau shop@electrolux.ro, disponibil luni-vineri, între orele 08:00 - 20:00, cu excepţia sărbătorilor legale.
În cazul în care suma a fost deja retrasă din contul tău, îţi vom returna banii cât mai curând posibil. De obicei, acest lucru durează câteva zile, în funcţie de bancă.
Dacă ești persoană fizică și ai solicitat anularea comenzii după ce aceasta a fost predată partenerului logistic pentru livrare, vei putea returna produsele după ce acestea au fost livrate. În calitate de consumator, ai dreptul de a returna produsul achiziţionat în termen de 14 zile de la livrarea acestuia, indiferent de motiv. Astfel, ai la dispoziţie 14 zile pentru a te răzgândi, iar returnarea produsului achiziţionat de la Electrolux nu presupune costuri suplimentare. Pentru mai multe informaţii referitoare la dreptul tău de retragere, inclusiv limitările aplicabile și despre procedura de returnare a unui produs în .
Termenii și condiţiile magazinului online Electrolux
*număr cu tarif normal în reţelele naţionale
A fost util acest articol?
Articole similare
- Am descoperit că mi-am comandat produsul în culoarea greșită, cum îl pot schimba?
- Cum plasez o comandă?
- Nu am primit e-mailul de confirmare a comenzii, ce pot face?
- Pot să modific o comandă deja plasată?
- Produsul livrat este incomplet, lipsesc unele accesorii. Ce trebuie să fac?
- Vreau să returnez produsul, dar nu-mi găsesc factura, ce pot face?
- Cum pot să aflu dacă comanda mea a fost introdusă corect?
- Articolul comandat a sosit deteriorat. Ce pot să fac?
- M-am răzgândit în legătură cu un produs pe care l-am primit. Pot să-l returnez? Cum îmi pot exercita dreptul de retragere?
- Am primit produsul greșit. Ce trebuie să fac?