Cum plasez o comandă?
Problemă
Cum plasez o comandă?
Soluție
Poţi plasa o comandă adăugând produsul selectat în coșul de cumpărături, introducând datele de livrare, detaliile de plată, acceptând și finalizând comanda.
Termenii și Condiţiile magazinului online Electrolux
Poţi comanda doar produsele care sunt marcate ca fiind în stoc. Informaţiile despre disponibilitatea produselor sunt afișate întotdeauna clar lângă produs.
A fost util acest articol?
Articole similare
- Am descoperit că mi-am comandat produsul în culoarea greșită, cum îl pot schimba?
- Nu am primit e-mailul de confirmare a comenzii, ce pot face?
- Pot să modific o comandă deja plasată?
- Produsul livrat este incomplet, lipsesc unele accesorii. Ce trebuie să fac?
- Vreau să returnez produsul, dar nu-mi găsesc factura, ce pot face?
- Cum pot să aflu dacă comanda mea a fost introdusă corect?
- Pot să anulez o comandă deja plasată?
- Articolul comandat a sosit deteriorat. Ce pot să fac?
- M-am răzgândit în legătură cu un produs pe care l-am primit. Pot să-l returnez? Cum îmi pot exercita dreptul de retragere?
- Am primit produsul greșit. Ce trebuie să fac?