Am primit produsul greșit. Ce trebuie să fac?
Problemă
Am primit produsul greșit. Ce trebuie să fac?
Soluție
Te rugăm să contactezi Serviciul Clienţi la 021 9913* sau shop@electrolux.ro, disponibil luni-vineri, între orele 08:00 - 20:00, cu excepţia sărbătorilor legale. Asigură-te că ai la îndemână numărul comenzii.
*număr cu tarif normal în reţelele naţionale
A fost util acest articol?
Articole similare
- Am descoperit că mi-am comandat produsul în culoarea greșită, cum îl pot schimba?
- Cum plasez o comandă?
- Nu am primit e-mailul de confirmare a comenzii, ce pot face?
- Pot să modific o comandă deja plasată?
- Produsul livrat este incomplet, lipsesc unele accesorii. Ce trebuie să fac?
- Vreau să returnez produsul, dar nu-mi găsesc factura, ce pot face?
- Cum pot să aflu dacă comanda mea a fost introdusă corect?
- Pot să anulez o comandă deja plasată?
- Articolul comandat a sosit deteriorat. Ce pot să fac?
- M-am răzgândit în legătură cu un produs pe care l-am primit. Pot să-l returnez? Cum îmi pot exercita dreptul de retragere?