Cât timp durează până voi primi noul produs în cazul în care am primit un articol deteriorat sau greșit?
Problemă
Cât timp durează până voi primi noul produs în cazul în care am primit un articol deteriorat sau greșit?
Soluție
În acest caz vom livra un produs nou, în funcţie de stocul disponibil, dar nu mai târziu de 14 zile. Dacă nu putem oferi un produs înlocuitor, vom rambursa preţul de achiziţie.
A fost util acest articol?
Articole similare
- Am descoperit că mi-am comandat produsul în culoarea greșită, cum îl pot schimba?
- Cum plasez o comandă?
- Nu am primit e-mailul de confirmare a comenzii, ce pot face?
- Pot să modific o comandă deja plasată?
- Produsul livrat este incomplet, lipsesc unele accesorii. Ce trebuie să fac?
- Vreau să returnez produsul, dar nu-mi găsesc factura, ce pot face?
- Cum pot să aflu dacă comanda mea a fost introdusă corect?
- Pot să anulez o comandă deja plasată?
- Articolul comandat a sosit deteriorat. Ce pot să fac?
- M-am răzgândit în legătură cu un produs pe care l-am primit. Pot să-l returnez? Cum îmi pot exercita dreptul de retragere?