Plita cu inducţie afişează codul de eroare F3

Soluție

Problemă:

  • Pe ecranul plitei cu inducţie apare codul de eroare F3
  • Funcţia SenseBoil® nu funcţionează

Se aplică la:

  • Plite cu inducţie cu funcţia SenseBoil®

Rezolvare:

1. Verificaţi dacă suprafaţa plitei este uscată

2. Nu activaţi nicio zonă cu vas gol

3. Evitaţi fierberea unei cantităţi prea mari sau prea mici de apă în vas

  • Umpleți o oală între jumate și trei sferturi cu apă rece de la robinet, lăsând 4 cm de la marginea oalei.
  • Nu folosiți sub 1 litru sau peste 5 litri de apă.
  • Este necesar ca greutatea totală a apei (sau a apei și cartofilor) să fie între 1 și 5 kg.

4. Evitaţi fierberea alimentelor diferite de apă şi cartofi

Cauză:

  • Codul de eroare F3 indică faptul că există prea multă sau prea puţină apă în vas sau că aţi fiert alte alimente în afară de apă şi cartofi

A fost util acest articol?

Solicită asistenţă service

Ai o problemă cu aparatul tău electrocasnic pe care nu o poţi rezolva singur(ă)? Contactează Call Center-ul Electrolux și solicită o intervenţie service.

Programează service