Actualizare importantă: Aplicațiile AEG/Electrolux nu mai sunt suportate pe iOS 16.x
Soluție
Actualizare importantă pentru utilizatorii de iOS:
Pentru a menține aplicațiile noastre AEG/Electrolux funcționând fără probleme și în siguranță, actualizăm versiunile suportate de iOS. În curând, nu vom mai oferi suport pentru iOS 16.x și versiunile anterioare.
De ce schimbarea?
- Funcții îmbunătățite: Noile versiuni iOS vin cu caracteristici interesante care îmbogățesc experiența aplicației tale.
- Securitate îmbunătățită: Rămâneți protejați cu cele mai recente actualizări de securitate.
- Accesibilitate îmbunătățită: Dorim ca toți utilizatorii, inclusiv persoanele cu dizabilități, să aibă o experiență fără probleme.
Ce înseamnă asta pentru tine
- Dacă folosești iOS 16 sau o versiune anterioară, nu vei putea actualiza aplicația.
- S-ar putea să pierzi noi funcționalități și îmbunătățiri.
- Unele părți ale aplicației s-ar putea să nu funcționeze conform așteptărilor în timp.
Pentru a continua să te bucuri de cea mai bună experiență, te rugăm să îți actualizezi iOS la ultima versiune.
Înțelegem că actualizarea dispozitivului dumneavoastră s-ar putea să nu fie întotdeauna posibilă. Echipa noastră de asistență pentru clienți este aici pentru a vă ajuta cu orice întrebări sau nelămuriri pe care le-ați putea avea.
A fost util acest articol?
Articole similare
- Mașina de spălat nu funcționează / nu reacționează
- Mașina instalată recent nu pornește
- Urme gri pe rufe după spălarea în mașina de spălat
- Puf sau scame pe rufe după spălare
- Mașina de spălat rufe scoate miros de ars
- Maşina de spălat nu absoarbe detergentul/apa rămâne în compartimentul pentru balsam
- Mașina de spălat rufe afișează codul de eroare E20 sau C2, emite 2 semnale sonore/se aprinde intermitent de 2 ori
- Mașina de spălat rufe afișează mesajul de eroare EHO/EH0
- Mașina de spălat rufe afișează codul de eroare EF0, EFo, EF3 sau emite 15 semnale sonore/se aprinde intermitent de 15 ori
- Rufele sunt rigide sau tari după spălarea în mașina de spălat rufe