Aţi primit produsul returnat, cum îmi pot recupera suma?
Problemă
Aţi primit produsul returnat, cum îmi pot recupera suma?
Soluție
Contravaloarea produsului returnat va fi rambursată în termen de 14 zile de la data informării tale că dorești să returnezi produsul. Ne rezervăm dreptul să reţinem rambursarea până în momentul în care primim produsul sau până în momentul în care ne trimiţi dovada returnării acestuia sau până în momentul în care preluăm înapoi produsul, oricare dintre acestea intervine mai devreme. Rambursarea se va face prin aceeași metodă de plată utilizată pentru a plăti produsul.
Te rugăm să ai în vedere faptul că Electrolux poate reţine acea parte din plata iniţială care corespunde pierderii de valoare cauzată de manipularea produsului comandat, care depășește ceea ce este necesar pentru a verifica natura, caracteristicile și funcţionarea acestuia. De asemenea, produsele care sunt consumabile pot să fi pierdut toată valoarea în cazul în care sunt desigilate, caz în care Electrolux nu va rambursa preţul produsului dacă este returnat.
Mai multe informaţii referitoare la procedura de retur găsești în .
A fost util acest articol?
Articole similare
- Cum va fi livrată comanda?
- Ce trebuie să fac în cazul în care produsul este livrat cu accesorii sau documentaţie lipsă?
- Pot programa livrarea?
- Cum returnez un produs?
- Îmi pot ridica comanda personal?
- Livraţi și internaţional?
- Cât costă livrarea?
- Cât durează livrarea?
- Livraţi în toată ţara?
- Comanda nu a fost încă livrată, deși termenul programat a expirat