Cum să resetați setările rețelei WiFi pe mașina mea de spălat Electrolux?
Problemă
- Cum să resetați setările rețelei WiFi pe mașina mea de spălat Electrolux
Se aplică
- Mașini de spălat Electrolux cu conexiune WiFi
Soluție
În funcție de modelul mașinii de spălat, urmați pașii de mai jos:
- Mașină de spălat PerfectCare 900

1. Apăsați și mențineți apăsat butoanele Time Manager și Delay Start simultan timp de 10 secunde până la al doilea semnal acustic
- - - apare pe afișaj
- Mașină de spălat PerfectCare 800

- Mașină de spălat PerfectCare 700

- Mașină de spălat PerfectCare 600


- - - apare pe afișaj
A fost util acest articol?
Articole similare
- Mașina de spălat nu funcționează / nu reacționează
- Mașina instalată recent nu pornește
- Urme gri pe rufe după spălarea în mașina de spălat
- Puf sau scame pe rufe după spălare
- Mașina de spălat rufe scoate miros de ars
- Maşina de spălat nu absoarbe detergentul/apa rămâne în compartimentul pentru balsam
- Mașina de spălat rufe afișează codul de eroare E20 sau C2, emite 2 semnale sonore/se aprinde intermitent de 2 ori
- Mașina de spălat rufe afișează mesajul de eroare EHO/EH0
- Mașina de spălat rufe afișează codul de eroare EF0, EFo, EF3 sau emite 15 semnale sonore/se aprinde intermitent de 15 ori
- Rufele sunt rigide sau tari după spălarea în mașina de spălat rufe